28 Kasım 2011 Pazartesi

YOGA OLURKEN...

Kahve içerken sordu bana boynuna elimi koyabilir miyim, tabii dedim... Elini yerleştirdi ve döndü bana "hiç bu kadar hüznü bir arada görmemiştim gözlerimi yaşartacak kadar hüzün var"...
Zaman geçerken yoga olmaya başladı, dedi ki bana "dilin kökü yumuşak olsun" belki de dilimin kökünü yumuşatabildiğim yegane zamanlardı...
Yoga olmaya devam etti ve dedi ki "kalın hareketin içinde" gözlerimi kapattım o kısa saçlı elleri belinde kaşları çatık çocuk geldi gözümün önüne bakıyordu bana orada öylece durmuş, gözlerime yaşlar doldu boğazım tıkandı konuşamadım
Yoga olduğunda "Kollarınızı açın yanlara, ayaklardan kök salın iyice, ellerinizi uzatın yanlara zarifçe açık olsun parmak aralarınız, göbek deliğinizden uzayın başınızın tepesine, ayaklara ve ellere doğru. Siz birer yıldızsınız, kapatın gözlerinizi ve bakın bakalım yıldızınız ne renk" derken gözlerim kapalı bir yıldızdım parıl parıl parlıyordum bembeyaz ışıklar saçan bir yıldız....
Yogaydım artık tümümle bütünümle...

1 yorum:

  1. her mata geldiğinde ayrı bir renk bazen ay bazen yıldız bazen güneş bazen gece bazen gündüz; bazen sen bazen sen olduğunu sandığın sen...

    YanıtlaSil